12. září 2016

VELKÁ RADOST

                                                                   od kamarádek



 
se schovává v tomto úžasném pouzdře  

pěkně pondělní poledne přeji 

včera bylo 11. září a to mám svátek 
dáváme si s holkama maličkosti
na svátek něco do stovky 
letos jsem měla přání korunky, protože
předminulý týden mi došlo toto pouzdro 
( pouzdro by mi stačilo )
 ale co je uvnitř to jsem si vždy přála

někdo tuší co tam je .. někdo ne

takže tadááááá 


  

uvnitř jsou schované kruhové jehlice
Knit Pro řada Royale - barevné dřevo s kovovou špičkou 




jehlice jsou velikosti 3,5 až 4,5

v sadě jsou taky lanka .. tentokrát krásně barevné 




teď už budu dokupovat jen jiné velikosti jehlic 
základ už mám 

achhhhhh

musím si vybrat co budu pléct a můžu jehlice nastartovat
 a hlavně nezavařit 

tak se s Vámi loučím jdu hledat projekt na čem bych vyzkoušela jehlice

mějte se krásně 

mám Vás ráda 

DENISA

 
 



5 komentářů:

  1. Tiež som si nedávno tieto ihlice kúpila, akurát bez toho krásneho puzdra. Zamilovala som si ich hneď po prvých očkách, pletú skoro samy. Len keby toho času bolo viac…
    Už sa neviem dočkať, kedy tu uvidím, Deniska, tvoj prvý výtvor vyhotovený nimi. Krásny deň! Vierka.

    OdpovědětVymazat
  2. No já ty jehlice miluju :-)) Mám teda převážně dřevené, ale začínala jsem se sadou č - kovové, 5 - dřevěné a 6 umělé, na těch jsem snad ještě nepletla....a už jsem přikoupila 3 (dokonce dvoje, jednu už jsem i zlomila), 3,5-zkrácené :-)) Taky se těším na pletený kousek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Deny opožděně všechno nejlepší k svátku. Tohle je pro mne španělská vesnice. Už se těším, co s nimi vykouzlíš. Krásné dny Barča

    OdpovědětVymazat
  4. UŽ SE TĚŠÍM NA KONEČNÉ VÝROBKY!ILA

    OdpovědětVymazat
  5. Deniska sosatočne prajem všetko najlepšie. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky