16. března 2016

301 DNÍ

                                                  jsem byla doma s pracovním úrazem

                                             od včerejška jsem pět v práci a ,, umírám ,,
                                    ale s tím jsem počítala, že mě bude vše bolet než si zvyknu
                                          hlavně musím 7,5 hod stát u stroje a to je nezvyk
                                             ještě štěstí že jsem šla do práce na odpolední


              jen kdyby ruka spolupracovala .. nespolupracuje .. některé úkony mi nejdou a to je blbé
                                                          snad se to zlepší .. doufám

                                    tak jsem si dneska udělala radost aspoň knížkou a kytičkou




ještě mám hodinku abych se začetla 
a pak šup do práce 

mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA 
 

5 komentářů:

  1. Milá Deniso,moc bych Vám přála aby se rukaz lepšila. A věřím,že to nyní bude v práci drsné. Tak hodně síly do dalších dnů. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Oprava zlepšila nějak mi to ujelo.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně síly přeji..To půjde§§§Hezký víkendIla

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Deniso,
    přeji ti ať se úraz hezky hojí a spoustu energie v práci.
    Pěkný sváteční večer!
    Denu

    OdpovědětVymazat
  5. Moc přeju, aby bylo všechno co nejdřív v pohodě!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky