5. července 2015

ORANŽOVÁ MŇAMKA

                                                               ale hodně kyselá


pěknou sváteční nedělku přeji 

tento týden jsem byla u babi a konala se jedna zastávka u naší rodiny 
když jsem vešla na dvůr tak mě padla hned do oka ,, mandarinka ,, 
je úžasně obsypaná plody, na to jak je malá tak jich má hromadu
dostala jsem taky na ochutnání a překvapily mě plody jak jsou kyselé 


majitelka ,, této krásy ,, má mnoho květináčů po celém dvoře a v tom zajímavé rostlinky ¨
ale o tom zase příště 
je to šikulka a ta zahrádka achhh
 škoda, že já žádnou nemám .. jen na balkóně pár kytiček 
snad někdy bude 

moje milé přeji pěknou nedělku 
užijte si ji někde u vody 
u nás už je na sluníčku 37,8

a nezapomeňte ,, zítra je volno ,, 

mám Vás ráda 

DENISA  

4 komentáře:

  1. Denis, to je úžasná úroda.

    Měj se hezky Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deniso, krásný stromeček a úroda. Taky jsme měli mandarinku, ale přišla nám pryč. Chytil broučky - červek a nešli vyhubit a zahubili naši mandarinku. Jinak plody byli docela sladké. Pak jsme měli myslím že to byla Klementinka - její plody vypadaly jako mandarinky, ale byly hrozně kyselé tak sloužily jako dekorace.
    Krásný den
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Hi Denisa ! I love your blog , you have a new follower
    Angelica

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky