2. července 2015

HÁČKOVACÍ PROJEKT - ŠÁTEK

                                                         u BANDORKY NA BLOGU


pěkný čtvrteční večer přeji 

tak jsem se zúčastnila nového háčkovacího projektu a Barborky na jejím blogu
pro měsíc červen byl zveřejněn návodík na šátek 
velikost a barva byla na každé z nás 
a tady je můj výtvor 


odstín 102
háček: 4,5
spotřeba 4,5 klubíček
velikost: v nejdelší části šátku 2,30 metru
cca 1 týden práce ( po chvilkách )


šátek jsem zakončila jednoduchým lemem 




Barčo, děkuji moc za uspořádání projektu 
tvořilky a na měsíc červenec má Barča nový projekt 
na svůj blog vložila návodík 
na háčkovanou panenku




Barborko, půjčila jsem si tvou fotečku aby tvořilky viděli co můžou tvořit

a to je pro dnešek vše 

přeji dobrou noc a sladké sny

mám Vás ráda 

DENISA

9 komentářů:

  1. Ten je nádherný, krásná kombinace barev..Povedl se na jedničku...Pa Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Deniska, je nádherný..taký by som brala, som začiatočník, ale myslím, že bych zvládla, dnes prijde babi, takže mi musí poradiť..prajem krásny deň...predstavujem si hned krásny letný večer, zachumlaná v tom šátku...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krááááááásný!!!! Super šátek. Krásný den, Denisko. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Deny, moc děkuji za tvou účast v červnovém projektu, za tvůj článek i za odkaz na projekt červencový. Šátek je jak jinak než úžasný :) já teď nějak nemám na háček ani pomyšlení, ale samo se to neudělá. Těším se na tvou panenku.
    Přeji ti krásný slunečný víkend :)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  5. Deny je opravdu nádherný,moc se ti povedl.
    Měj se krásně. Z. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, i mě se moc líbí! Moc krásně si nakombinovala barvy!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, šátek je krásný a úctyhodných rozměrů! Krásný víkend přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Tyyyjo, za týden!!! Šikulka ;)
    Panenka je krasná - jdeš do toho? ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko...šátek je moc krásný.Já jsem první projekt nestihla, ale už pracuji na Lalylala :o))
    Krásné letní dny...Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky