25. ledna 2015

KULTURNÍ VÍKENDÍK

                                                           se konal v kině

                                              pěkné bílé nedělní dopoledne

                               taky je u vás tak krásně bílo .. a stále sype a sype

včera jsem byla po dlouhé době v kině .. do kina když jsme jeli tak sníh nepadal a když se šlo z kina tak ve Zlíně se to dalo, ale Otrokovice  sněhová kalamita teď taky poletuje :-)))

                                                          a na čem jsme byli v kině
                                                                    na nových


film začíná tam kde končí druhý díl

a víc prozrazovat nebudu

ukázku najdete  KLIK TADY

pro někoho je to sranda, pro někoho je to blbost

a proč jsem šla já na to do kina
:
:-) protože to má rád můj bráška


a co budu dělat dnes
půjdu se ve vycházku projít zasněženou krajinou
dokud můžu 

:-)

od úterka budu mít zase dvě francouzské kamarádky a budu chodit jen v ponožce

takže budu stále doma 

mějte se krásně

mám vás ráda 

DENISA


zdroj foteček  INTERNET

1 komentář:

  1. DENISKO,
    BYLA JSEM DNES NA BABOVŘESKÁCH V KINĚ.
    BYLA TO SRANDA.
    AŤ OPERACE DOPADNE DOBŘE.

    MĚJ SE LENKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky