1. prosince 2014

1. ADVENTNÍ OKÉNKO - Adventní kalendář

hned na začátku musím popravdě napsat .. že jsem dneska moc přemýšlela jestli se mám pustit do Adventních okének .. předloni mě to dost bavilo .. vloni nic :-) těsně před vánocemi se mi opravovala střecha a malovalo se .. a letos jsem na neschopence tak je času dost

jako malá jsem měla vždy s bráškou adventní kalendář .. vždy kupovaný s malou čokoládkou
teď mám nejraději kalendáře doma tvořené .. já dětičky nemám tak kalendáře netvořím, ale našla jsem na netu pár inspirací na kalendáře .. a teď už vím že příští rok budu tvořit .. a to jeden pro sebe .. abych se každé ráno měla na co těšit :-)



 

 

                      jeden z těchto tří si dovedu u mě doma příští rok představit  :-)




a teď něco barevnějšího 
























                                                     a jeden oříškový




 a nakonec mě zaujal jeden adventní 
kde sice nic nenajdeme, ale zase zatrháváme jeden den za druhým 




šablonu najdete KLIK TADY 

a to je pro dnešní 1 adventní okénko vše

přeji Vám příjemné prožití všech adventních dní

hlavně dávejte na sebe pozor .. u nás je děsná ledovka
některé cesty a taky dálnice která je kousek za barákem 
jsou uzavřené

DENISA


zroj foteček PINTEREST

5 komentářů:

  1. tie oriešky :) som zvedavá čo tam schovali :))))
    ja som tiež vyrábala :)

    OdpovědětVymazat
  2. tie oriešky sú skvelé. :-) schovať sa tam dá všeličo a aspoň sa človek neprejedá. :D ach, škoda, že som to nevidela skôr.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, děkuji za nádhernou inspiraci .... ty kalendáře jsou nádherné ....přeji ti krásný a pohodový první adventní týden ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. DENI,
    TAK TY JSOU SUPER,
    TEN OŘÍŠKOVÝ JE ÚŽASNÝ.

    MĚJ SE DARKA

    OdpovědětVymazat
  5. Dakujem za super inspiraciu, velmi pekne kalendare si nasla :-) A tie oriesky su uzasne :-) Krasny advent...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky