26. listopadu 2014

HUHULÁK

                                               .. nebo správně ,, sněhulák ,,

                      u nás v rodině co si pamatuji říkáme sněhulákovi - huhulák
  a to bych nebyla já aby aspoň jeden v mých rukách nevznikl a nebyl jeden ale hned dva huhuláci




háčkovala jsem z 100 % bavlny
Camilla háčkem 2,5

a návod najdete na stránkách 


je to rychlovka 


















 
                                      
                                                 huhuláci už dělají radost jinde
                                                       u brášky na dveřích 




a ještě včera jsem večer měla telefon
,, víš, že máš ty huhuláky ve špatné barvě ,,
a proč bráško
,, no fandím hokejistům Zlína a to si sestra zapamatuj ti mají modro žluté barvy ,,

takže dnes musím do galanterky 
a koupit tyto barvičky 
 co bych pro brášku neudělala ☺

holčiny přeji příjemnou středu
mám Vás ráda 

DENISA
 

11 komentářů:

  1. DENČO,
    JÁ CHCI TAKY ☺
    A JAK TĚ ZNÁM TAK SNĚHULÁK PRO BRÁŠKU UŽ JE NA SVĚTĚ ☺

    MĚJ SE DARKA

    OdpovědětVymazat
  2. huhuláci sú fešáci...aj v týchto farbách..

    OdpovědětVymazat
  3. Deny, jsou krásní. U nás taky občas řekneme huhulák :-)

    OdpovědětVymazat
  4. My taky říkáme huhuláci :-) A ti Tví jsou velice podaření!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle sněhuláčky jsem objevila předloni. Hned jsem uháčkovala 4 kousky - pro každého člena rodiny jednoho. Byly to vlasně naše první háčkované Vánoční ozdoby na stromečku. Tehdy náš roční kluk byl sněhuláčkama doslova unešený no a malá také. Loni ke sněhuláčkům přibylo hodně háčkovaných vloček a srdíčka. Letos snad také nějaká háčkovavná ozdoba přibude.
    Jinak také sněhulákům říkáme huhuláci.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, tak tí sú krásni...si šikovná..

    OdpovědětVymazat
  7. Deny, sněhuláčci jsou perfektní. Hezký zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem zkoušela háčkovat tohohle sněhuláka, ještě než jsem se podívala na tvoje stránky, ale nějak mi pořád nejde ta mrkvička. Nemáš na to nějaký fígl? Asi se nemůžu pořádně trefit do těch oček, resp. sloupků :) Háčkovala jsem to teda z baby vlny co mi tu zbyla. Třeba není úplně vhodná??
    Díky, Markéta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky