20. října 2013

.. podzimní malování ..

                           dneska jsem měla po dlouhé době den jen pro sebe
                     dnes venku tak krásně svítilo sluníčko, ale trošku foukal větříček
                                    vzala jsem si sebou foťák a fotila a fotila


 

 

 

listů různých barev a tvarů je po zemi  mnoho a mnoho 




listí je taky ve velkých květináčích které jsou osázeny kytičkami 







na jednom stromě jsem dokonce už zahlédla vránu a jak krákala
tak to už bude brzy zima 




byla otočená zády, ale přesto jsem ji musela zvěčnit
to už bude brzy zima jak jsou vrány už tady 

to je pro dnešek mé milé vše 
zbytek zase příště

musím už do postele vstávám brzy .. mám ranní 

dobrou noc a sladké sny 
mám Vás ráda 



5 komentářů:

  1. Jeseň je krásne pestrofarebná a ty si ju zachytila presne takú, aká má byť. Krásne fotky:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy ta fotka zapadaných kytiček nemá chybu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, myslím, že se ti povedlo zachytit krásu podzimu. Nejvíc se mi líbí macešky zapadané listím. Souhlasím s Lenkou, ta nemá chybu. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky