6. září 2013

.. začátky ..

a jaké pak začátky .. mé háčkovací začátky, tento měsíc je to tři roky co jsem začala háčkovat. Šla jsem tehdy do nemocnice a nevěděla jsem co si tehdy vezmu sebou .. nakonec jsem brouzdala po netu a našla návody na háčkování. A tak vznikla má láska .. k háčkování ..
našla jsem několik obrázků .. z mých začátků




mé první čtverečky .. stále je mám schované .. měl to být polštářek 




fialkové čtverečky .. nakonec byl polštářek, ale nestihla  nafotit 




první srdíčka
kopu jsem jich naháčkovala .. jen jako vždy ani jedno nezbylo 


teď nosím háček a klubíčko v kabelce stále 
tak jak někdo má drogu .. sladkosti .. cigaretky .. tak já háčkování 

každý má něco

přeji příjemný pátek 
pěkně sluníčkový víkendík
mě ještě dnes čeká odpolední směna v práci 

mám Vás ráda   



11 komentářů:

  1. Nádherné klubíčkování. I já se těším, že až budu mít chvíli čas, tak začnu háčkovat, tak snad se mi to někdy povede.

    OdpovědětVymazat
  2. DENISKO, JSI ŠIKULKA :-) DARJA

    OdpovědětVymazat
  3. DENISKO, DNESKA JSEM MĚLA MOŽNOST NEKOUKNOUT NA TVŮJ BLOG. UŽ VÍM PROČ STÁLE FOTÍŠ.

    JSI ŠIKULKA
    MÁM TĚ MOC A MOC RÁDA .. TVÁ MAMINKA

    PS. MĚJ SE PĚKNĚ V PRÁCI A ZÍTRA AHOJ

    OdpovědětVymazat
  4. Háčkování je skvělá droga, také jsem jí před pár lety propadla.Krásné babí léto.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikulka! Krásný víkendík:-) monikaht

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné začátky, to ani není možný, že Ti to hned tak pěkně šlo. Moje začátky v háčkování byly krušné, a proto zůstalo jen u začátků :-). hezký víkend, Dana

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, já zírám. Tohle jsou začátky??? Já skončila u řetízku :)) No asi se budu muset pochlapit, hlavně protože se mi toho u vás "háčkařek" líbí. Krásný víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Úspěšné začátky, též háčkuji, ale už spoustu roků a některé věci mi stále nejdou, ale Ty šikovná a jde Ti to pěkně od ruky. Přeju hodně nových nápadů a měj pěkný víkend Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nad takovými začátky klobouk dolů. Jsi moc šikovná a máš nádherný blog, chodím k tobě často na návštěvu. Já se taky tak trochu snažím háčkovat, ale vůbec mě to nejde tak rychle jak bych chtěla. Přeji krásný víkend a spoustu nápadů.

    OdpovědětVymazat
  10. DENISKO, KRÁSA.
    MOC OBDIVUJI. JSI OPRAVDU ŠIKOVNÁ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND A DALŠÍ VYDAŘENÉ TVOŘENÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Deni,
    ty háčkovaná "srdcata" jsou povedená, taky se mě moc líbí. Máš talent, to se musí uznat.
    Martin Králíček

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky