30. srpna 2013

.. růžové srdcata ..

          od pondělka .. jsem už v práci, chodím sice unavená,ale háčku neodolám
                  na Vaše blogy nakukuji, ale nějak nestíhám psát komentíky

                     srdíčka jsou takové mé pel mel a hlavně příze co dům dal                                                 už dělají radosti někde jinde



 
háčkováno z české příze Katka .. háček číslo 2,5






druhá sadička srdéček je trošku barevnější 





příze Camilla háček číslo 3

 teď si doufámdám od srdíček pauzu a vrhnu se už pomalu, ale jistě na vánoční tvoření
Vánoce tu budou za chvilku 

jak ten čas letí 
vždyť děti mají dnes poslední den prázdnin

užijte si v pohodě poslední prázdninový víkendík a příjemný
vstup do nového školního roku ! ! ! ! 

já mám tento víkendík prodloužený ..dnes mám dovču 
jdu dnes na tvořivý víkendík .. taška nabalena .. buchta upečena ..
materiál na tvoření nachystán .. tak už jen čas srazu a jde se na to 

těším se jak malá holka áááchchchchc

tak se mějte krásně 
mám Vás ráda 



6 komentářů:

  1. Denisko, dovolila jsem si z Vašeho archívu vytisknout návod na háčkování vlnek, děkuji moc. Máte to moc krásně rozepsané. Srdíčka jsou moc pěkná, mám tyto jemné barvičky ráda. Děkuji a přeji pěkný víkend Maryša z PV :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Deniska, krasny predlzeny a hlavne tvorivy vikend prajem, uz sa tesim na dalsie krasne vecicky... Srdiecka su ako vzdy nadherne :) Pa Mira

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Denisko,prosím mohla by jsi vložit návod jak háčkovat malá srdíčka? Moc moc děkuji. Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná srdéčka Deni
    Měj pěkný víkend
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky