8. června 2013

.. chňapky nebo žíňky ..

.. nějak mě poslední dobou nic nebaví ..  háček vezmu do ruky udělám pár sloupků a už chovávám .. moc ráda navštěvuji stránky  DROPS Desing .. je tam mnoho návodů jak na háčkování tak pletení .. jednomu jsem neodolala tak jsem vzala háček a tvořila .. už zase mě baví háčkovat .. asi jsem měla nějaké období kdy se mi nic nechtělo .. a hurá je to za mnou ..




.. háčkovala jsem z příze Catania háček číslo 2,5 .. Cotton Quick háček číslo 3 .. 
Cotton Quick jsem měla poprvé a byla jsem nadšená .. určitě nezůstanu jen u tohoto melíru a koupím si další barvičky ..




 .. háčkovala jsem podle návodu který najdete .. zde na Drops Desing ..

.. na stránkách je taky video návod .. najdete zde ..

. už mám rozdělanou další výrobek s tímto vzorečkem .. ukazovat ještě nemůžu, je to dáreček, jak dodělám předám tak potom .. 

.. od včerejška budu mít více času na háčkování .. jsem nemocná ..
.. prozatím jsem neschopenku odřekla, paní doktorka mi řekla, že stejně v pondělí si pro ni dojdu..

.. doma jsem dostala, že jsem ji nevzala .. tak v pondělí.. 
.. tak budu sedět nohy na hoře a tvořit ..pokud bude nálada ..

.. přeji příjemný víkendík.. 
.. ať už konečně svítí Oskárek .. 

.. mám Vás ráda ♥ ..



7 komentářů:

  1. Deni, moc pěkný vzoreček. Já se snad naučím háčkovat.
    Přeji brzké uzdravení .. Darja

    OdpovědětVymazat
  2. Denisa, en fin formel. Jeg ønsker deg en rask utvinning. Thea

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné chňapky, kouzelné barvičky. Přeji brzké uzdravení!!

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, nádherné. Já bohužel háčkovat neumím, tak můžu jenom závidět. Krásný večer a rychlé uzdravování. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne chňapky!pekny večer andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Deniska, moc pekné zinku. Si šikulka .. Peknú nedeľu Anet

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky