14. dubna 2013

.. trošku háčkování ..

.. zase jsem začala háčkovat .. a jako vždy nééé pro sebe .. prst mám konečně zahojený tak už to jde .. v práci jsem ho nechala tam kde neměla a hned to bylo .. naštěstí nic vážného, ale vše muselo jít stranou ..

                         .. háčkovala jsem pro moc milou holčinu ..



     
                .. jednu dečku do kulata .. moc ráda háčkuji tento vzoreček ..




.. háčkovala jsem poprvé z příze kterou jsem kupovala v Kik .. vzala jsem ji po jednom klubíčku .. příště musím vzít víc .. moc dobře se sní pracuje .. je to 100 % bavlna ..


.. tady je předloha na malou kytičku .. jak koukám po netu, tak je hodně populární mezi háčkařky ..




.. takže háčku zdááár ..

.. mějte se pěkně ..
.. mám Vás ráda ..


12 komentářů:

  1. Mo hezká dečka Deni, příjemná barvička.
    Pěknou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou neděli Deni, dečka i malé kytičky jsou parádní :-))
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné dečky - fialová mi vždycky připomene levanduli a Provence :-)

    OdpovědětVymazat
  4. denisko, nádhera .... dečka i kytičky .... moc se ti povedly ..... krásné barvičky .....Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká dečka. Já jsem taky hodná holčina :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherne!!!krasna praca...andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko to je moc krásná dečka :-) Mohla bych poprosit o návod? Lucka J.

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko, moc se mi Vaše háčkování líbí. Podle Vašeho návodu se mi podařilo "vytvořit" malé kytičkové podložky (a to jsem úplný začátečník), nemáte v zásobě nějaký podobný návod na "trošku" větší kolečko cca do 20 cm v průměru.
    Předem moc děkuji
    Jarka J

    OdpovědětVymazat
  9. Wonderful blog with beautiful works!!! Thank you for the tutorial I will try now!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych Vás poprosit o český návod na ty krásné kytičky pod hrníčky? (nějak se v těch zkratkách nevyznám). Prosím na e-mail: Drezankova@seznam.cz .. moc děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky