31. března 2013

.. ranní překvápko ..

                      .. dneska bylo venku hodně bílo .. sněží a sněží stále ..




   .. dopoledne se tvořila na cestách a chodnících břečka .. moc špatně se chodilo ..




                       .. spíš mi připadalo, že nechodím ve sněhu, ale ve vodě ..


                                  .. cestáři začaly jezdit až odpoledne ..




             .. na stromech je mnoho a mnoho sněhu .. doufám, že se nepolámou ..











                      .. ježiš kde mám okna .. na střechách je taky spoustu sněhu ..




.. nevím kdy tohle bláznivé počasí skončí .. já už bych chtěla jaro, ale to je asi nedohlednu ..sníh stále padá a padá ..

.. pěkný večer ..


7 komentářů:

  1. Deni, u nás je to také tak! Jen sněží a sněží od noci a celý den. Prohrábla jsem to už dvakrát a máme půl metru!! Já bych si tak přála jaro. Nemusí být 20st. ale sníh určitě ne! Přeji pěkné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko u nás tomu nebylo jinak!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni na Slovensku je tak isto. Len dnes cca 30 čísiel ťažkého mokrého snehu. Veru tá jar si dáva riadne na čas. Musíme dúfať, že bude lepšie :), pa Hela

    OdpovědětVymazat
  4. ...jako u nás. Krásné Velikonoce. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Toto je šialené počasie a ani najbližší týždeň to nevyzerá na jar :( Nezostáva iné, len veriť že raz zima skončí a odíde kade ľahšie :) krásnu Veľkú Noc. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. DENI, U NÁS VČERA TAKY JEN PADAL A PADAL .. DARKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky