4. března 2013

.. babičiny koláče ..

.. ty jsou na celém světě ty nejlepší .. aspoň tohle se dá říct o koláčích mé babičky .. vždy je má tak nadýchané jak peříčko .. tentokrát se pekly z kynutého těsta a nahoru se dávaly broskve a meruňky ..




.. tak bych si dala, ale nemůžu ach jo .. ale ostatním chutnaly a to bylo hlavní ..




.. babičko a maminko moc děkujeme jste šikulky  . . . ♥ ♥ ♥ . . . 

.. po roce mi konečně rozkvetla mini orchidea .. konečně .. dostala jsem ji od kamarádky která bohužel už není mezi námi ..

                                                    




.. rosím listy .. jen škoda, že voda zanechává mapy na lístku ..



                                                        

.. doufám, že dlouho pokvete uvidím ..




.. přeji příjemný vstup do nového pracovního dne .. u nás tak krásně svítí sluníčko .. za oknem je teplo, ale venku nic moc ..

.. mám Vás ráda  . . . ♥ ♥ ♥ . . .



3 komentáře:

  1. Orchidea kvitne dlho. Aj moja asi po poldruha roka rozkvitla nanovo. Tá tvoja ti aspoň prinesie spomienku na kamarátku.
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto koláčiky pečie aj moja mamina. A chutia naozaj skvelo, veru lepšie ako tie moje. Tak je to asi pri všetkých maminách a babičkách. Tiež som mala mini orchidei, ale postupne mi po odkvitnutí vyhynuli. Prajme ti, aby tá tvoja pripomínala len príjemné spomienky na priateľku. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko koláčky vypadají úžasně a krásně naservírované....
    orchidejka je krásná vzpomínka na kamarádku.
    Přeji krásné a pohodové dny pa pa.Adéla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky