24. února 2013

.. bílá peřina ..

.. od pátku do včerejška u nás sněžilo a sněžilo, zato dneska už u nás poprchá a po bílé peřině nebude už ani památka .. včera když jsem šla k rodičům tak to u nich bylo jak v pohádce ..




.. když jsem vysedla z autobusu tak mě čekala tato krása .. je to park u nás na Baťově ..








.. u baráku rodičů bylo jak v pohádce .. nebo na horách ..




.. zasněžená lavička .. co jsem se na ní nasedávala ..




.. mé stopy ve sněhu .. ale hned bylo po nich, sníh vytrvala padal a padal a vše schovával ..

.. a na tuto nádheru jsem koukala z kuchyně .. 








.. úžasný výhled na zasněženou přírodu byl taky z pokojíčku ..












.. a ještě nezbytné hory sněhu .. ty nesmí chybět ..




.. dnes už po sněhu není skoro vůbec památka .. jen nějaké trošky, protože momentálně prší .. ach jo ..

.. přeji příjemný vstup do nového pracovního týdne .. dávejte na sebe pozor ..

.. mám Vás ráda . . ♥ ♥ ♥ . . 

 

4 komentáře:

  1. Krásné sněhové nadělení....ale prý už poslední v letošní zimě:-) hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, jako do Lady. Ale dneska vážně nic moc. Všude jen vrstvy vodou nacucaného sněhu.

    OdpovědětVymazat
  3. Náderné fotky, škoda že takhle krásně pohádkově nebylo před dvěma měsíci...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky