18. prosince 2012

18. prosinec ... vánoční melodie ...

... tentokrát nevkládám žádné inspirace ... ale mé oblíbené vánoční písničky ... mám jich hned několik ... má nejvíce obblíbená je od  Wham - Last Christmas ...




... nevím jstli je to vánoční písnička ... ale mám ji moc ráda ... kdy ji slyším tak mi běhá mráz po zádech ... a je to  Václav Neckář - půlnoční ...




... potom je to už několik let nazpět co nazpívala ... Miriah Carey ...





... někdo ji nemá rád ... ale mě se celkem líbí ... a je to Xindl x - Štědrý večer  ...  prostě je taková ulítlá ...




... a jaké máte rády vy písničky ... ale máme i moc pěkné české koledy ...

... nevkládala jsem videa ... stačí kliknou na jméno písničky ...

... mějte se krásně ...
... mám Vás ráda ♥ ♥ ♥ ... děkuji za návštěvu u mě na blogu ... 



3 komentáře:

  1. Denisko, u nás před vánoci "frčí" stejně jako loni CD "ROCKOVÉ VÁNOCE", jsou na něm koledy i recesivní vánoční písničky nazpívané Třemi sestrami,Divokým Billem, Kabáty, .... takže takové "romantické" vánoční písně :-):-):-)chi, chi ........Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko ahoj, pěkné předvánoční dny ti přeji Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni, ta od Mariah Carey je i moje oblíbená. Dívím se, že jsem do CD ještě nevydřela díru od samého přehrávání :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky