9. listopadu 2012

... ikea v akci ...

... tak se hlásím skoro po týdnu ... nějak nestíhám a nic se mi nechce dělat ... zdravíčko mi nějak neslouží tak nic nedělám. Chodím jen do práce a potom domů a odpočívám ...

... po dlouhé době jsem si udělala pro sebe to co mám ráda ... a copak je to ... je to jídlo a je to u nás moc oblíbené ...




... vitamínová bomba ... jablíčko s mrkví ... mám to moc ráda ... dovedla bych toho mít kila ... a v těchto pošmůrných dnech potřebujeme nějaký ten vitamín ...

... přeji příjemnou noc a sladké sny ...

... užijte si prima víkendík ...


5 komentářů:

  1. Denisko i tobě krásný víkend,hlavu vzhůru a pevné zdravíčko!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, vitaminová bomba je i u nás nyní v kurzu - přidávám i pomerančovou šťávu a citron ... Přeji pevné zdravíčko / i na mne působí výkyvy počasí, zase zlobí trojkl. nervík .../. Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, mrkvový salát s jablíčkem miluju, mám to stejně ....... věřím, že ti pomůže a ty se dáš brzy dohromady, krásný a pohodový víkend ....... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, tak tuhle baštu taky miluji ... a a nádobíčko je parádní ...ať žije Ikea:-))) přeji krásný den a pevné zdraví Mara:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, to je teda mňamka. Tohle miluji ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky