25. listopadu 2012

... háčkovaná květina - návod ...


... už delší dobu mě prosíte o návod, nějak není čas abych ho nafotila ... tak jsem se rozhodla, že ho napíši ...

... doufám, že bude k pochopení, psaný návod jsem ještě nedělala ...

... zkratky v návodu ...

řo. - řetízkové očko
po. -  pevné oko
dlsl. - dlouhý sloupek
polsl. - polosloupek
- 2 - 1 - 2 -  :  2 = 2 dlsl. - do 1 dlsl. - 1 = 1 dlsl. - do 1 dlsl. - 2 = 2 dlsl. - do 1 dlsl. ... a stíle tak dokola jen počty 1 dlsl. se mění v každé řadě podle zvětšování kulaté placky ...


- začínám do stahovacího očka - udělat 12 polsl.

- následující řadu rozháčkuji ... tak, že do každého polsl. udělám 2 dlsl.  - celkem 24 dlsl.

- začneme háčkovat obloučky a to tak, že nepíchám přes obě očka, ale jen přes přední  ... řadu začínám 1 řo. -  1 vynechám - 7 dlsl. do jednoho očka - 1 vynechám - 1 po. - 1 vynechám - 7 dlsl. do jednoho očka -  1 vynechám - takto to dělám až do konce řady ... spojím po do 1 řo. ustřihmu nit

- další řadu tak, že dlsl. píchám do zadní části dlsl. z předešlé řady a zase háčkuji  - 2 - 1 - 2 - 1 - 2 - 1 ...

- další řada obloučky ...

- další řada 2 - 1 - 1 - 2 - 1 - 1 - 2 - 1 - 1 ...

- další řada obloučky

- další řada 2 - 1 - 1 - 1 - 2 - 1 - 1 - 1 - 2 - 1 - 1 - 1 ...

- další řada obloučky ... 

- a stále tak dokola až do požadované velikosti jakou chceme ... nitky zapošiji - uháčkuji stejně velikou placku ... sháčkuji k sobě a vyplním ... kdo umí šít tak si zadní část ušije ...

... takže háčku zdáááár ...

... pokud si nebudete s něčím vědět rady tak pište do komentářů ... nebo na můj emailík deniben@seznam.cz

... přeji příjemný podvečer ...
... mějte se krásně ...

16 komentářů:

  1. DENISKO, KRÁSNÁ PRÁCE A MOC HEZKÉ BARVIČKY.
    OBDIVUJI VŠECHNY ŠIKULKY CO UMÍ HÁČKOVAT.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdi,
      ... děkuji za komentík, tyto barvičky mám moc ráda ...

      ... pěkný den Denisa ...

      Vymazat
  2. Denisko, sice nevím jakou řečí na mě mluvíš /neumím háčkovat/:-):-):-) ..... ale "květina" je nádherná, krásné barvičky ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      děkuji za komentík. Tohle jsou moje oblíbené barvičky. Jen polštářek není můj ...

      ... pěkný den Denisa ...

      Vymazat
  3. Pomóc, co je to 2 1 2 1..... ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je vysvětlení ... 2 - to je 2 dlsl - do jednoho dlsl - 1 - to je 1 dlsl do jednoho dlsl . háčku zdááár Denisa

      Vymazat
  4. Denisko, velké díky za návod, zkusím snad se aspoň trochu bude podobat tomu tvému:))). Neháčkuješ také "placaté " andělíčky, nemáš nějaký pěkný vzor? Díky Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji za komentík ... písni mi emailík ... mám i placaté andílky ... pošlu ...

      ... pěkný den ... Denisa ...

      Vymazat
  5. Denisko, moc, moc, moc děkuji na Vašich stránkách jsem se stala závislá a zatím jsem nenaška nic tak krásného jako právě ZDE. Pěkný den Olga

    OdpovědětVymazat
  6. Ja udělat ten začátek ( 12 polosloupků do stahovacího oka) ??

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko prosím ,zkouším kytičku podle návodu a pořád mi vychází ve 2ř. jen 5lístečků a vy jich máte 6. Poradíte prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NAPIŠTE MI NA EMAILÍK deniben@seznam.cz RÁDA PORADÍM .. DENISA

      Vymazat
  8. DENISKA, VAŠA KVETINKA JE KRÁSNA. UŽ SOM JEDNU UHÁČKOVALA ALE S TOU VAŠOU SA NEDÁ POROVNAŤ. SKÚSIM UROBIŤ DRUHÚ PODĽA VÁŠHO POPISU. SNÁĎ SA MI PODARÍ.
    VAŠA STRÁNKA JE BALZAM NA DUŠU. JEJ POZERANIE JE SUPER RELAX.
    ĎAKUJEM VÁM ZA PRÍJEMNÉ CHVÍLE STRÁVENÉ NA VAŠEJ STRÁNKE
    ALŽBETA ŽILINA

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den paní Deniso, s mojí maminkou nás strašně zaujala Vaše krásná kytička, ale já i moje maminka nemůžeme vůbec pochopit Váš postup, co jste tu napsala. Nemohla by jste nahrát krátké video začátku a aspoň jednoho obháčkování? Děkujeme.
    Dvě bohužel nechápající Kristýnky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky