24. června 2012

... troška drátu a korálků ...

... konečně mám tento týden trošku času i na sebe a hlavně na Vás ... přestavím pár věciček které se tvořily na minulém tvořivém víkendu ... ani jeden výrobek není můj ... ty  představím později ... musím je ještě dokončit ...






... tuto pro mě náprosto dokonalou ošatku udělala moc šikovná Hanička ...
















... Hani mocinky děkuji ...











... další práce je mého brášky ... tu jeho trpělivost jsem obdivovala ...







... hodně barevné srdíčko ...

















... domeček pro babičku ...


















... Jarda už tvořil i na Vánoce ... růžový stromeček ... a srdíčo nalevo dělala jedna moc šikovná holčina Anetka ...




... Jarek při práci ... na korálky se vůbec nedívá ... a navléká ... na jedno oko je slepý a na druhé vidí jen trochu  ... tak i když mu něco upadne na zem tak to hledá jako nevidomý ... jsem ráda, že vidí aspoň trochu ... může se stát, že přestane vidět úplně ...




... na břehu mě zaujala vrba ... ve svých myšlenkách jsem tam vidělala vodníka jak sedí a bafá dýmku ... jako v pohádkách ...

... přeji příjemný zbytek neděle ... u nás je teda teplounko ... Oskárek pěkně svítí ...


7 komentářů:

  1. Denisko. Nikdy mě nepřestane fascinovat, jakým způsobem se někteří lidé dokáží poprat se svým hendikepem. Tvůj bratr dělá krásné věci! No, však jeho sestřička také. :-) Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Encore de très jolies réalisations...
    Bon dimanche
    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, všechny ty věcičky jsou nádherné... a Jarek je teda sekáč, musím se poklonit před jeho šikovností... lidé s postižením jednoho smyslu mívají ty zbývající "vylepšené", jako by jim měly nahradit ten jeden, co chybí... je moc šikovný, mnozí bez handicapu by to nezvládli... krásnou neděli! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,při pohledu na Tvého brášku vidím svého nejlepšího kamaráda,on byl přes hrady a zámky a otvíral mi nevídané světy,plné tajemství a ůžasných události,moc mi chybí....také jsem se styděla když jsem k němu přišla a láteřila už od dveří jak mě vše sejří,a ať mi uvaří kafe s milkou(čokoláda)to byla jeho specialita ,i když byl ochrnutý kafe bylo hned a já seděla a byla jsem jako v nebi....ach jo...užívej si všech milých lidiček jsou o moc krásnější naž my,potažmo JA...Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Deniska, klobúk dole pred bratovou trpezlivosťou. Mnohí by sme si mali z neho brať príklad. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. To barevné srdíčko je moooc krásné. Hned bych ho někam zavěsila. Šikovné ručičky! A velká chvála bratrovi. :)
    Prímový den pod sluncem,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj Denisko, krásné fotečky, bráška je moc šikovný. Já bych to nezvládla. Asi máte šikovné ruce v krvi:-) pá pěkné dny Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky