6. června 2012

... tkaničková příze ...



... se jmenuje Alita a je od firmy  Vlnika ... jak jsem koukla tak ji na netu mají za dobrou cenu 26 korunek za klubíčko ... já jí koupila za 32 a 38 korunek ... háčkovala jsem ji háčkem číslo 4,5 větší jsem neměla ...




... detail háčkování ...příze je příjemná  na dotek ... krásně heboučká ...

... od jedné moc šikovné holčiny  jsem si nechala udělat z fima ručky na háčky ...




... jsem moc nadšená ... háčky se super drží ...

... dobrou noc a sladké sny ...

11 komentářů:

  1. Deniska dík za informácie ohľadom názvu priadze. Rúčky na háčik je prima nápad. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za tip a rukojeti z fima krásný nápad.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, prima tipy - také děkuji! Hezký nový den! Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Denisko,

    děkuji za tip, příze je parádní. Moc chválím i dečku, jednoduchá, moc se mi líbí.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za bezva tip na "tkaničkovou"... u nás jí nikde nemají, a prej Praha, tam mají všechno... jo, houbeles... asi se poohlédnu na internetu... jo a taky dík za tip na ty ručky k háčkům! Taky se mi moc líbí, asi do nich taky půjdu... hezký den, šikulko Deni! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Dečka je parádní!Děkuji za tip na krásnou přízi.Krásný den Vera

    OdpovědětVymazat
  7. das sieht serh schön aus mit dieser tollen Wolle! Da hast du gut eingekauft!
    Lieben Gruss Elke

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko je moc hezounká!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá fakt hezky. A dečka je moc hezká!! Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Deni i já děkuji za tipy.
    Přeji pěkný večer,
    Pavla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky