4. června 2012

... tkaničková dečka ...



... po týdnu jsem vzala zase háček do ruky ... a uháčkovala zase něco pro mě ...ale jak se znám tak se u mě dlouho neohřeje ...






... háčkovala jsem přízí která vypadá jak nazval můj bráška ... tkaničková ...




... zatím jsem v obchodě viděla jen tyto dva odstíny a šedou ... budu muset popátrat na netu ... háčkuje se sní super ...




... háčku zdááár ...

... příjemný pracovní týden ... u nás začal deštivý ... tak snad bude líp ...

12 komentářů:

  1. Deniska, dečka je jednoduchá a pritom krásne jemná. A hlavne zaujímavá priadza. Ako sa volá? Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, to bych nevěřila z jaké příze jsi dečku háčkovala! Vypadá velice pěkně ... v jednoduchosti je krása! Hezký večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si že je to Fanny http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=278685
    http://www.latkyrudolf.cz/katalog.php?kategorie=86058

    OdpovědětVymazat
  4. Dečka je krásná a fotečky jemné a něžné.

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, dečka je krásná! Ta příze vypadá zajímavě. Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Deni moc krásné, co to je za přízi?

    OdpovědětVymazat
  7. Deni,
    tkaničková příze je moc pěkná a dečka z ní naprosto dokonalá ! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné, Deni! "Tkaničková" mě pobavila, moje děti jí říkají "špagetková" :o) u nás jí měli a byla děsně drahá, chtěla jsem na košíček, tak jsem si vyrobila vlastní ze starého prostěradla :o) hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá příze a tvá dečka z ní uháčkovaná je bezva :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Dečka je nádherná, tak dokonalá, že to vůbec nevypadá jako ruční práce. Že Ty máš na to doma nějaký stroj? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Deni, krásná dečka i aranžmá. Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky