22. března 2012

... probudím se včera ...


... taky bych si přála probudit se včera jak hrdina nového českého filmu ... hned bych se líp učila a život zařídila úplně jinak ... ale abych napsala se svým životem jsem spokojená ...

... v sobotu jak jsem byla za babi v nemocnici tak jsem si zašla do kina na nový film ... probudím se včera ... u filmu jsem se dost zasmála ... byla to taková vzpomínka na rok 1989 v tu dobu jsem končila 7 třídu a šla do 8 ...



... a o čem film je ... komedie s originální zápletkou, v níž si věčně svobodný profesor češtiny Petr, díky třídnímu srazu uvědomí, že jediná dívka, kterou kdy miloval, byla jeho spolužačka Eliška ... a víc neprozradím ... zajdite si do kina a  tady je ukázka z filmu ...

























... a zde je pár foteček z filmu ...

... dobrou noc a děkuji za návštěvu ...

... zítra už máme pátek ...

2 komentáře:

  1. Joooo, tak mně bylo v roce 1989 už osmnáct a v byla jsem v prváku na vysoký. Byla to úžasná doba... proti dnešku ??? Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip. V kině už jsem nebyla několik let.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky