19. října 2011

Pytlíček a misečka

...začala jsem háčkovat podle návodu ... pytlík má být s kulatým dnem ... ale nějak jsem se přepočítala a udělala moc veliký základ ... tak vznikla misečka na drobnosti ... potom jsem začala druhý ... ale dno jsem udělala podle jiného návodu a pytlíček byl na světě ...




... detail vzorku ...




Předloha




... tak děvčata háčku zdááár ...

... příjemný den ... doufám, že nebude pršet ...

12 komentářů:

  1. Denisko, pěkné věcičky. U nás prší, tak budeme doma v teplíčku a budu také něco tvořit. Měj se krásně Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, to se povedlo !!! Moc hezký Denisko. U nás zatím neprší, ale ven i tak nemůžu. Přeji pohodový den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, moc krásné věci. Tak háčku zdar, ale já to opravdu neumím. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko,
    také u nás prší už od rána .
    Nové háčkované věcičky- moc pěkné a ještě s návodem, jupí , jen mi chybí dvě věci čas a umět háčkovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já říkám háčku nazdar!!!Bolí mě oči, tak já bych si udělala tak pytel na brambory !!!Tak si to užívej ,Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, to je náádhera..jsi tak šikovná.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása, vzoreček se mi moc líbí, hned ho ukládám a brzo vyzkouším :)
    Přeju krásný večer Vlasta

    OdpovědětVymazat
  8. ye moooc pekna praca...mozno vyskusam..:))) uvidim ako to dopadne u mna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Deni pytlík i mystička jsou super. A hlavně máš úplně stejný náramek jako já :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Deni!!!!
    Pytlíček i mistička jsou krásné!!!
    Moc se mi líbí vzoreček...hnedka jsem si ho uložila.
    Díky!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Denisko,

    Tvůj háčkovaný pytlíček a mistička jsou úžasné. Krásné barvičky.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Deni,
    super se Ti to povedlo, moc pěkná barvička. Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky